sucukluyumurta07 fadime2429 bence erkek keseye göre söylüyorum. Benm 12. Haftada da böyleydi bir swy yok demişti doktor. 16 da detaylıca girdim erkekmiş😁
kevseracer fadime2429 evet cikinti var düz duruyor o ileriki haftalarda yukari acı yaparsa erkek olur şuandaki kız gibi duruyor canim hayırlısı olsun
kevseracer Benimde 13.5 kendim erkek dedi nubu bende 12 hafta hafif yukari çıkıntı vardı şimdi degismez ise cinsel pipi organi var yanilma yoksa
Siyah2418 fadime2429 kaç yasindalar benimde 1 kız 1 erkek var 16 haftalık hamileyim dün öğrendim bu da erkek miş değişmezse inşallah son postuma bakar mısınız
sucukluyumurta07 fadime2429 aynen. Pozisyon uygunsa Eger. 12 de bana illa bir sey de dersen kız derim cunku bir swy yok demişti. Erkegın organının tam olarak 14 de oluştuğunu söyledi. Erken zamanda söyleyenler detaylı gıbı renkli bakıyor. Benm kızıma erkek dediler sonra kız mesela
fadime2429 sucukluyumurta07 hımm anladımm çok teşekkür ediyorum banada illaki bir tahmin istiyosan bakayım dedi öyle söyledi zaten bir tahminde bulunayım diye dediğiniz gibi henüz kesin birşey olmadığından kız dedi herhalde