daisymom_99 3. Gebeliğim Sezeryan oldum diğerlerini de canım. Kilolu gebe kalmadım ama baya kilo alarak doğum yaptım hiç zor değil korkma tabiki ilk doğum alışık olmadığın bişey korkabilirsin aklında sorular olabilir. Ama doğumdan sonra bol bol su ve yavaş yavaş sürekli hareket edersen çabucak atlatırsın 🥹