Kızlar adetime 1 hafta kala 1 damla açık kahverengi leke geldi devamı olmadı dpo 7ydi dpo 9 da test yaptım sabah ilk idrarla ilk dakika hemen silik çizgi çıktı dpo 10 da tekrar yaptım 4. Dakika ilk günden biraz daha silik çizgi çıktı dpo 11 de kan verdim beta 2 çıktı dpo7 de yerleşme olmuş beta azcık yükselmiş sonra tutanamamış düşmüş olabilir mi ?