Benim oğlumun sol ayağında var tedavisi zor değil korkma 6 hafta bi alçı süreci oldu sonra küçük bir operasyon şimdi gece ayakkabı takıyorum gündüz de özel bot var onu giydiriyorum inan kendini üzeceğin bir rahatsızlık değil Allah dermansız dert vermesin bende ağlamış üzülmüştüm ama şimdi bazı sorunları okudukça şükrediyorum ayağına