Bence de genetik olduğunu düşünüyorum eşim de bende iti Bebek olarak doğmuşuz ilk kızım da haftasına göre önden gidiyordu 36 hafta da 3875 kilo doğdu bu gebeliğim de oylr 36 haftalık gebeyim yine önden gidiyor ve kilosu baya iyi eşim de 1.95 boyunda boyumuz da uzun biraz doktorumda genetik dedi ve şekerim yok düzenli olarak kan verdim ölçüm yaptım normal çıktı ger şeyimiz