Buraya bu doktoru ben tercih ettim siz etmeyin diye yazıyorum 25 haftalık gebeyim kendisine diğer gittiğim doktora randevu bulamadım diye mecburen gittim. Ultrasonda benim elime bebeğin olduğu hiçbir ultrason görüntüsü vermedi niye vermiyprsunuz dediğimde de yüzünü göstermedi dedi fakat ben her gittiğim doktordan bebek yüzünü göstermese de 3 4 tane ultrason fotoğrafı alıyordum vücudunu falan. Yani kendisi bana bilgilendirme yapmadı adam akıllı ben sordukça söyledi kan uyuşmazlığı iğnesinin haftası 28. Hafta olmasına rağmen bana 26. Haftada yaptır dedi. Yani tavsiyem bu hastaneye gidicekseniz bu doktoru tercih etmeyin