meryemsii1 Selam öncelikle. Benim reglim şuan 4 gün geçti. 2 gün önce beta hgc verdim. 2.65 çıktı. Hala olmayınca 2 gün sonra bugün birdaha verdim. 1.28 çıktı. Arkadaşlar napmamı önerirsiniz? Çok endişeliyim.
pamuksekeer meryemsii1 adet söktürücü kürler deneyin gelmezse bir kadın doğuma gidip adet söktürücü yazdırın ama bekleyin biraz daha mevsim geçişlerinde oluyor böyle
meryemsii1 pamuksekeer adeti aşırı düzenli biriyim maşallah. Günüm hiç şaşmaz. Harici bir durumda olmadı. Şüphem varken bunu yapmam doğru değil ki.
kedilivebebeli Bence gebelik yok ama siz yinede temkinli olun bekleyin biraz daha yine adet görmezsiniz bir kadin doğuma görünün
loyabloomm 10 gün gecikene kadar herhangi bisey yapmayın bekleyin. 10. Gün hala olmazsanız test verin. Negatifse daha olma ihtimalide yoktur doktora görünürsünüz
loyabloomm meryemsii1 ilk değerinizde de zaten gebelik yok o yüzden kimyasal gebelik değil bu. 5 altı çıkan değerler gebelik yok demek canım. 5 in altında olduğu sürece beta sürekli değişebilir sabit kalmaz zaten. Bekle sadece regl olacaksın bence stres yapma.
Esma006 meryemsii1 yaşayıp yaşamamak önemlidir değil aşkım beta değerlerin düşmüş ya aynı çıkar yada bir sayı fln oynar iki gün arayla düşmüş beta 0 lanınca kanama başlar kimisi sağlıklı doğurur ikinciyi dusununce belki yaşar kimisi ilk de yaşar
aysblz meryemsii1 şuan negatif kimyasal da değil birkaç gün daha bekleyin birdaha kan verebilir yada kadın doğuma gidebilirsiniz sonrasında