Kızlar selam, bu yeni doğum izni yasasıyla beraber analık izni 24 hafta oldu ya. Ücretli izni bitenler ya da yasadan önce doğum yapanlar süreyi uzatmak için dilekçe veriyor bilirsiniz. Benim ücretli iznim 30 nisan itibariyle başladı 37.haftamı tamamladım ve izne ayrıldım. 1 mayıs gibi de bu kanun yasalaştı zaten. fakat ben daha doğum yapmadım ama yasadan bir gün önce benim iznim başlamış oldu bu sebeple benim işverenime herhangi bir dilekçe vermeme gerek var mı? Bilgisi olan paylaşabilir mi cok fazla karmaşıklık bilgi kirliliği var insan kaynakları da bir sey bilmiyor sgk yı aradım o bile bir sey bilmiyor