Güzel anneler herkese selam 🌸 Şuan 17 haftalık hamileyim 6. Haftamda bi lekelenme yaşamıştım. Kahverengiydi ve 1 gün sürdü sadece peçeteye geliyodu. Progestan fitil vermişti ve hep yatmıştım hiç bi iş yapmadım. 15. Haftada aynı lekelenme tekrar oldu bu kez iğne ve fitil kullandım. Yine 1 gün sürdü. Ve şuanda 17.haftadayız tekrar oldu tabi hemen kontrole koşuyoruz her seferinde ve çok şükür doktorum rahim içinde ve çevresinde herhangi bir kanama görünmediğini ama daha dikkatli olmam gerektiğini bünyemin hassas olduğunu söyledi. Ben zaten hiç bi iş yapmıyorum yatıyorum kalkıyorum yemek dahi yapmıyorum arada sırada yürüyüş yapıyorum doktor yürüyüş yapabilirsin dediğinde. Kendimi yormuyorum zaten ağır kaldırmıyorum eğilmiyorum vs. Ama yine yaşadım bu korkuyu. Bu ve buna benzer bi durum yaşayan var mı aramızda ?