Kızlar geçen hafta 21+3 te perinatoloğa gitmiştim. Fetal dna, ense kalınlığı, burun kemiği vs her şey güzel ancak kalbinin etrafında 4,2 mm sıvı gördü. Perikardiyal efüzyon tanısı koydu ve takip gerekli önemli de olabilir olmayadabilir dedi. Bir hafta sonra 22+3 te kendi kadın doğum doktoruma gittim o da 3mm ölçtü. Cihaz mı farklı bebek pozisyonu mu yoksa gerçekten azalmış mıdr anlamadım ve güvenemedim de. İsterseniz çocuk kardiyoloji de baksın ama tamamen tercih meselesi gitmeseniz de olur dedi ben de yine de gidelim dedim. Böyle bir şey yaşayan veya duyan sonradan geçen ve tekrarlamayan kişiler var mı? Lütfen yüreğime biraz su serpin