beyzakumsal09 temmuz ayında 7.haftamda dış gebelik olduğu kesinleşti, ilk önce 95 mg mtx yapıldı daha kalp atışı oluşmamıştı. İğneden 1 hafta sonra kalp atışı başlamış ve damara baskı yapmaya başlamıştı bu sebeple aynı gün acil ameliyata alındım. Sağ tüpüm bebekle beraber alındı, kapalı ameliyattı hiç ağrım sızım olmadı. 3,5 senedir beklediğim gebelikti, o çok üzmüş ağlatmıştı sadece. İğne vurulduğu için 6 ay korunma önerildi. 6 ay sonra tekrar hamile kaldım, doğurganlığı hiçbir şekilde etkilemedi, kaldı ki ben pkoslu ve 3,5 sene kimyasal da dahil hiçbir türlü gebelik elde edememiş biriyken, tekte gebe kaldım. Korkma doktorlarına güven, sakin kalmaya bak, sağlıkla kolaylıkla geçsin gitsin inşaallah.