ozkayabusee 2 defa gittim doktora 3 gün arayla sadece kese gözüküyor 8-10 mm başına gelen var mı bebek kaçınca haftanızda gözüktü
damla6565 ozkayabusee benim 6+2 de alttan muayene ile kese bebek ve kalp atışı duymuştuk tâbi ben özele gitmiştim oranının cihazları daha iyi oluyor sizinki geç döllenme olabilir
sessizgece ozkayabusee benim hesaplar 8 artı 2 ve herşeyini bi kerede göreyim diye geç gittim . Gittiğimde doktor 5+5 görmüştü. Kalp atışına gidemedim daha. Geç döllenme olabiliyor
semblog ozkayabusee canım benim de 6 haftalık falandı sadece kese gözüküyordu onu da 15 mm olarak ölçtüler yolksac falan da bişe demediler sadece kese doktorum git 15 gün sonra gel dedi 7+5 veya 8 haftalıktım gittim hem bebiş hem kalp atışını duydum çok şükür
ikidiranne ozkayabusee ben karından keseyi 6+5 te gördüm. Kalp atışını Vajinal ultrason da 7+3 te gördüm
cuteregina Doktor mu söyledi haftayı peki Yerleşme 12 gün sürebiliyor sizinki de öyle olmuşsa normal ben 5+3 de bebeği gördüm 6+1 de kalp atışını duydum bir hafta geç döllenme ile
ozkayabusee cuteregina Son adet tarihime göre doktor herhangi bir hafta söylemedi. İlk gebeliğimde 6 haftada ben de kalp atışını dahil görmüştüm o yüzden tedirginim. 3 hafta sonra gel dedi bugün ama o kadar bekleyemem haftaya tekrar randevu aldım 🤦🏼♀️
cuteregina ozkayabusee o zaman tamam endişe etmeyin yerleşme 12 gün kadar sürebilir bir de bunun üzerine döllenme hemen gerçekleşmemiş olabilir beş günde onu süresi var en kötü ihtimalle 17 gün kadar bir gecikme olabilir bu çok normal bence endişe etmeyin
damla6565 Alttan muayene doktorların tercihine göre değişiyor genelde bazı doktorlar erkenden öğrenmek için alttan bakıyor bazıları da 2-3 hafta zaman isteyip alttan muayene etmek istemiyor.
ozkayabusee semblog Yolk sac bende de görülmedi. 7 haftalık oldum haftaiçi tekrar gideceğim umarım görülür bu sefer
semblog ozkayabusee görülür Allah’ın izniyle içiniz ferah tutun 💐 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
ozdemrh Ben şu an 6+6yım dün gittiğimde görülmedi alt ultrason ile hem bebiş görüldü hemde kalbini duyduk😊
ozkayabusee ozdemrh dün gittim 7+4 dü kalp atışını da duyduk 🥰 haftasıyla da uyumlu dedi geç döllenme vs değil