Burcussuss Selamlar annişler doğumdan 5 buçuk ay sonra ilk kez 6 Nisan’da adet oldum. Ancak bu ay Mayıs 6 hala adet görmedim. Doğum sonrası bu şekilde düzensizlik yaşayanlar var mı? Adetlerim normalde hep düzenlidir
Ceku256 Burcussuss ben de benzer bir durum yaşıyorum. 10 Eylül’de doğum yaptım ilk adetimi 1 Nisan da gördüm 2. ise 5 Mayıs. Böyle olabiliyormuş çevremden duyduğum kadarıyla
Burcussuss Srp53 evet emziriyorum ilk adetten sonra günü gününe gelme gibi bir kaidesi yok yani anladığım kadarıyla
Srp53 Burcussuss emzirdiğiniz sürece olur böyle. Ben de doğum sonrası 4. Ay adet oldum 11 aydır oluyorum bazen birkaç gün şaşıyor genelde düzenli ama.
Srp53 Burcussuss onu çok hatırlamıyorum ama bence takılmayın çok bi gecikme de olmamış daha yeni regl görmeye başlamışsınız zaten çok normal