Kızlar selam 34 haftalık olduk.Çok sık idrara çıkmamla birlikte sürekli çamaşırımda bir ıslaklık var günde 5 6 defa çamaşır değiştiriyorum bu yüzden.Son 1 haftadır da bebişin hareketleri önceki haftalara göre azaldı arada da kadıklarıma ağrı girip geçiyor gelen sıvı bebeğin sıvısı olabilir mi acaba yoksa normal mi bunu yaşayan var mı