momyays Kızlar 45 günlük olduk sarılık olmustu en basta 12 di degeri, sonra düştü az ama yüzü başı hala sarı.. sanırım uzamış anne sütü sarılığı bu. Birkaç gün mama versem rengi düzelirmiş .. deneyimleyen var mı
bayanhamis momyays hayır düzelmiyor sadece mama ile beslerseniz düzelir . Ama buna gerek yok 3-4 ayda düzeliyor her iki çocuğumda oldu kızım 49 günlük hala sarılığı var . Sadece anne sütü veriyorum
deniss_ momyays 2 ay sürdü sarılık sonra gecti beslenmeyle alakası yok dedi doktor cunku kiloluydu bebek
sadecoffe momyays benim 39 günlük kızım ilk günden beri mama veriyorum ama hala düzelmedi sarılığı.Ciğerlerine baktılar temiz idrar tahlili yaptılar temiz iki gün sonra tekrar göreyim dedi doktor mamada geçirmiyor yani 😏
kvsr1603 momyays benimde iki çocuğumda uzamış sarılık oldu sadece 30 güne kadar mama verdim günde 1 kere sonra bıraktık çünkü kilo alımı herşeyi normaldi ilk 2 hafta pik yapıyor sonrası önemli değil tam 2 aylık olunca ikiside atlattı şu vakitten sonra vermenize bence gerek yok doktor kontrolünde bir sorun yoksa bekleyin ve bol bol emzirin aslında mamayla değil sıvı alımıyla atlayıyor o yüzden anne sütü en yararlısı ve çoğu su o yüzden kendinizi besleyin bol su için bebeğide emzirin atlatacak
bayanhamis momyays deneyin fakat büyün beslenmesinin mamayla olması lazım ki geçsin . Yani hiç anne sütü almayacak çünkü anne sütündeki bazı bileşenleri atamıyor vücudu . Siz bilirsiniz benim tavsiyem kesinlikle mama vermeyin emzirin geçecek