Kızlar 22 pik 23 nisan çatlamaydı. 17.21.23.24.28 ve 3,4 mayıs ilişki oldu. Yumurtlamadan sonra akıntım hep devam etti hem sulu hem yapışkan. Göğsüm acıyordu ama 2 gündür şişlik indi ve ağrısı çok az yok gibi. Ama ateşim 37.3 dpo 10 testim negatifti. Gebe olma ihtimalim var mı? Yarın adet günüm