Kızlar ben 3 denemede de ovitrella dan önce yaşıyorum agrilarimi ,burda denk geldim çoğu kişinin iğneden 36 saat sonra falan o ağrıları oluyor karında baskı v.s.. acaba diyorum iğne saatini doktor tam ayarlamiyor mu? Hatta ovulasyon testi kullandım bu ay pozitif gördüm ertesi gün siliklesti o günde kontrolüm vardı doktor iki yumurtan var dedi. Eğer kendiliğinden çatlamış olsaydı görürdü değil mi? İğneyi o pozitif testten iki gün sonra yapmış oldum doktoru dinledim . Ama aklımda takılı kaldı acaba yumurtam oncemi çatladı diye. İğneden bir gün önce yaşıyorum hep ağrıları. İğneden sonra asla vücudumda bir tepki olmuyor üstüne de böyle bu ay ovulasyon testi de yapınca kafam karıştı. Zaten 3.denemeydi son hakkim aşılamaya gecicem diğer aya.