dygtrgy1 merhaba bu ilacı bana da vermişlerdi akılsız kafam içmedim o zamanlar Fsh 34 Amh 003 tü belki gebe kalırdım ilk durumumu öğrendiğim sıralardı 2 sene evvel yani panik yaptım içmek dedim bu doğum kontrol hapı madem içmem ben bebek istiyorum doktor bana doğum kontrol veriyor dedim. Siz bunu içerken kalmışsınız ama bana doktor bunu içerken gebelik olmaz demişti tabi ben kullanmadım gerçi ama. Bu arada bu hap sizin Fsh yi mi düşürdü de gebe kaldınız ? Yumurta gözükğyormuydu sizde ? Kaç güne bir birliktelik yaşadınız ovulasyonla mı takip ettiniz biraz detay verirmisiniz ? 34 yaşındayım bir kızım var doğal yolla olan 11 yasında ve 3,5 senedir ikinci çocuk için uğraşıyorum hiç gebe kalamadım bu sürede. Çok üzülüyorum olmaz dediler en son yumurta yok ama bi kaç kere yumurtlama oldu. Şimdi ilaçsız adet olamıyorum bu ay olmadı mesela ilaca başlayacağım bende cyclo prognova içiyorum adet olmak için düzenleyici o da Fsh yi bastırıp bi miktar düşürüyor ama tabi 30 un altında hiç görmedim henüz bi ara 147 ye fırladı en yüksek 147 görmüştüm doktor yumurta yokken öyle olur dedi ama başkası da asla olmaz uğraşma dedi ne yapcam bilmiyorum tüp bebekle denolmuuor yumurtalar büyümedi cok caresizim