Dlrdgn aryosumuz bir yanlışlık olmasın ben 32. Haftadayım 42 cm şuan ve doktor olması gerekenin bu olduğunu söyledi
melismersin aryosumuz bence bir yanlışlık bar boyunda. Ben 30. Haftadayım. Boyu 42-43 cm olmasına rağmen doktorum uzun dedi. İri bir bebek yani. Yanlış hesaplama yapılmış olabilir mi ? Bu durumda bebeğiniz 62 65 cm arasında doğar çünkü.
aryosumuz Evet bana da çok fazla geliyor bir sonraki randevumda tekrar soracağım aynı şeyi yaşayan oldumu merak ettim
pablola aryosumuz pek mümkün değil gibi 50 cm doğduğunda ancak o kadar oluyor bi yanlış anlaşılma olmuş bence