Busracetin Adkut adete 2 gun kala yapmistim canim , senin ki gebelik de olabilir tabi ki ama kan testi yaptir geciktirmeden
Adkut Babacan eray06042017 Busracetin Yunusilan denizannee Acemiannes Zuzu97 Busracetin Bu sabah tekrar idrar testi yaptım silik falan çizgi çıkmadı
Yenianne7 Adkut Beklediğini anladım kuzum ama üzülme.. Ve ümidini kesme bakalım günün geçince tekrar yap bakalım. İnşâallah..🤲🤲🤲
Babacan Adkut canım 5'in üzerindeki değer hamile olduğunu gösteriyor. Ama bu değer 2 günde artış göstermeli istersen bir kan testi daha ver artış var mı y9k mu görmüş olursun. Inşallah güzel sonuçlar alırsın canım
Levelmas Adkut bu kan testini ıkı günde bir yenilemelisin. Sonucun ıki günde iki katına cıkarsa bingooo🥰🤭
EbruIrmak Benimde adet öncesi hep böyle silikti hatta hemen çıkmıyodu silik biraz bekleyince çıkıyodu çok yeni olduğu içinmiş bide 5.3 çıkmış bunada pozitif diyolar zaten sen kan ver bence tekrar
Tugcetuncer Adkut benim de aymı böyle çıkmıştı canım hamilesin kan testimde daha net sonuç alırsın ama kesin hamişsin🤗