Arkadaşlar merhaba, bir çoğunuzla neredeyse tanıştık,belki bilenleriniz vardır beni. 41+1 de 29 Nisan da normal doğum yaptım. Biraz sancılı geçti ama değdi.28′in de yatisim yapıldı. Pazar gününe kadar hastane de yatmak zorunda kaldık, yırtılmam çok olduğundan dikişlerim de hâliyle fazlaydı sonrasında ben taburcu oldum ama çocuktan çıkamadık sodyumu yüksek çıkmıştı düşmesini bekledik ve pazar günü çıktık, Allah’a şükür şu an iyiyiz. Sizler nasılsınız nasıl gidiyor? 🌸🥰😍