Moz Kızlar ben şu anda ücretli iznim içindeyim iş yerime dilekçe verdim ama insan kaynakları doktordan rapor almam gerektiğini söylüyor sosyal güvenliği arıyorum onlarda bir şey yapmama gerek olmadığını söylüyorlar ne yapacağımı şaşırdım
cyj Moz iş yerleri tamamen pislik çıkarıyor şuan başka birşey değil bir sürü kadını mağdur ediyorlar. Rapora falan ihtiyaç yok