nese3 Şubat ayında gittim. Hiç kilom sorulmadi. 80 küsür kiloydum. Çok ilgiliydi. 1 saat tek tek bakıp anlattı. Benden sonra yengemde gitti. Onunda kilosu benim kadardı ona da sorulmadı. İkimizde ilk defa gittik ve çok memnun kaldık. Hatta yengem öğrenci maddi durumları pek iyi değil falan diye doktor paranın yarısını almış sadece🤷🏻♀️