@zngns o tamamen sızın tercıh meselenız. Ben pandemıde dogumumu yaptım . Doktorum genel anestezı kullanmak ıstemıyorum . Amelıyat sonrası yogun bakımda beklemen gerekıyor ayılana kadar , ıllakı bebegede gecıyor dırekt epıdurelle yapalım al bebegını cık dedı. Cok korkuyordum sırf pandemı korkuma kabul ettım ıyı kı de etmısım o an onun suratını gormen saglıklı olarak kokusunu alman herseye bedel oluyor sanırım🥰