37 deyim. Bebek 3kg oldu olmadı çokça büyük bir bebek olmayacağı için nasıl olursa öyle olsuncu bir yaklaşımla ilerliyoruz.
Benim için ilk olacağından ara ara bi korku basıyor. Sonra diyorum yapacak bir şey yok :)
Artık o ne yapmak isterse, ara ara kasılmalarım artıyor. Regl sancısı oluyor ama çok düzensiz.