gizarden gayet iyi ben sancı ve kanamayla hastaneye gittiğimde açıklık 1,5 cm idi birkaç saat içinde hemen doğurdum🙂 kendi sancın olması çok önemli bu noktada. Benim 2.si mecburi sezaryen olduğu için şuan ki doğumumda da mecburi sezaryen olacağım ssvd dr um kabul etmedi arası kısa. Yoksa bende çok istiyordum normal doğumu. Hiç endişelenmeyin yaparsınız. Çatı muayenesi sırasında kalça kemiklerinizi tam açın ve sakin huzurlu bir an düşünün hiç o duruma odaklanmayın ve bakmayın. İlk doğumumda bende çok kötü olmuştum doğumda çatıya bakmak için arada bir odama gelen ebe ye tekmeler fırlatıp gelmee git diye bağırdığımı biliyorum küfür de etmişim hatırlamıyorum annem söyledi ağzımı tutmaya çalıştığını hatırlıyorum ama sonra anneme de etmişim😄 o derece kötüydüm hem sancılar hem çatı daha berbat bir durum. 2.doğumumda tecrübeli olduğum için bir daha öyle yapmayacağım dedim ve kontrolde hemşireye durumumu anlattım sağolsun onunla bunu aştık🙏 neler yapmam gerektiğini anlattı tek tek ve çok sakin yavaş şekilde yaklaştı bana bi baktım acımıyor sadece bi baskı hissi okadar😄 ben çatı yapılırken genelde yemyeşil çiçeklerle dolu bir kırda uzandığımı hayal ediyorum gevşiyorum bu şekilde ve acı olmuyor. Aynısını birkaç hafta önce sancım olunca kontrolde yaptım ve yine acımadı