akmn Kızlar ben tüp bebek tedavisine başladım 23 yumurta toplandı 12 si döllendi 8i 5. Güne ulaştı ama dondurulma seviyesinde değişmiş henüz 6. Günü bekliyoruz bakalım ne dicekler 6. Günde emriyosu dondurulan oldu mu tutma olasılığı 5. Güne kıyasla nasıl
buse76 akmn benim 5 tane 5. Gün embriyosu 1 tane de 6. Gün embriyosu oldu 2 tane 5. Gün çok iyi kalitede transfer oldu teki tuttu 32 haftalık olduk Nil’e kalan 4 ü dondurduk tek tüpte 6. Gün olunca düşük mü oluyo tutma olasılığı 5. Güne daha yüksek diyolar sanırım
buse76 akmn 6. Gün de güzel bu süreçte fazla araştırma yapmayın kafanız bulanmasın ilaçlarınızı düzenli kullanın bol dua edin dinleyin Rabbim nasip eder inşallah
zeyzeynur akmn benim 6.gün 2 embriyom var ama doktorum ilk önce 5.günleri kullandı 6.gün olanlar yavaş gelişim göstermiş çünkü tabi şuan geriye sadece 6.gün olanlar kaldı
nur78787878 Banada 6.gün bc kalite embriyo transfer edildi gebelik şansı yüksek dediler beklemedeyim şuan.
nur78787878 gunumdeyim ara ara bel ağrım var kasığımda baskı varmış gibi hissediyorum ne olucak bilmiyorum tutucak mı bilmiyorum🤦🏻♀️
buse76 nur78787878 hadi inşallah güzel haberler verirsin sende doktorun ne dediyse onu yap ben bu aa bb olayını hiç sormadım bilmiyorum açıkçası da ne desem boş olur doktorum sadece kaliteleri çok iyi demişti kafam bulanmasın diye😂
buse76 nur78787878 amin inşallah dualarım sizinle dileyen isteyen bu süreçte olanlara nasip etsin Rabbim bu cuma gecede 🤲🏽🤲🏽
gulsumm1234 akmn merhaba içini ferah tut stres yapma tranferden sonra beslenme ne dikkat et ilaçlarını düzenli kullan ve sürekli yatma rahime kan akışını gitmesi lazım içini ferah tut embriyonun rahimin de gelişimi daha farklı laboratuvar ortamına göre
gulsumm1234 akmn Hayırlısı olsun inşallah dualarım sizinle bize transfer günü embriyo glue işleminden bahsettiler sizde araştırın isterseniz
akmn @“gulsumm1234” gulsumm1234 ek ücret mi oluyo o peki her kişiye uygun mu bunu doktora sormak gerekir