bbberil Bende de dediğiniz şekilde ağrı oluyor, çok şiddetli olmasa da özellikle sabahları kalkarken, ayakkabılarımı çıkarırken ve uzun süre oturduğumda kalkarken oluyor. Salı günü sordum, doktorum normal dedi. Tahlillerde enfeksiyon görünmüyordu. Doktorum kanama veya düzenli sancı olmadığı takdirde her şey yolunda dedi. Önceki yorumları okudum da bence siz imkânınız varsa farklı bir doktora geçin.