Elfidanur Kızlar Türkiye de bebelac serisini geri çağırmışlar sanırım doğru mu ne kullanacağız ya dıger mamaları da toplatırlarsa Sma kullanıyorum mecbur bebegım küçük daha🤦🏻♀️
kisbebisi Elfidanur yine ne olmus ya ay delircem cok mu zor bi bebege yarayacak mama uretmek, zaten sutumuz yok diye üzülüyoruz bir de bu toplatma mevzuları var yeter 😔
Elfidanur semahayall emseydi zaten mama vermek zorunda kalmazdım yani her çocuk bir değil işte ne yaparsan yap tutmuyor yada emmıyor
Elfidanur orhismommmmmm benim bebeğim sadece bir ay emdi sonra tutmadı sağdım neler denedim ama banamısın demedı sütüm kesıldı doyurmaz bile yani çıkan süt ek olarak arada verıyordum sanırım ek gıdaya erken gececegız Dediğin gıbı
Elfidanur kisbebisi bebelac serisini çağırmışlar Türkiye de kansorojen madde etkısı yazıyordur saçma saçma valla bende bıktım