ruveyda14 Kızlar daha bebeğim kesenin içinde ilk defa gördüm ama kalp atışı yok pazartesi yine gelmem çok moralim bozuldu
gizemyldz36 ruveyda14 dahs çok minik. Pazartesi 6+0dı işk kontrole gittim kese boş bebek ve yolk sac yol dedi. 2 gün zor bekledim dün özele gittim bebek ordaydı elhamdülillah. Kalbi yeni atmaya başlamış 6+4sün dedi. Endişelenme 🌸
zehraclk0 ruveyda14 Kesenin boyu ne kadar? Ben 6+3 te kontrole gittim kese 2 cm olmuş ama bebek görünmedi
elifusgun ruveyda14 ben de öyle oödum daha gitmedim siz gittiniz mi durum ne acaba inşallah duymuşsunuzdur