_Umayinannesi geçmiş olsun. Ben de 30. Haftaya girerken ateşli hastalık geçirdim, hala kalıntısı var. Doktora gitmek zorundasın. Çünkü bende bebeğin kalp atılı hızlanmıştı. 2 gğn üst üste serum aldım. İlaç yazıldı bir sürü. 2 tane 500 lük antibiyotik, 2 tane parol, birkaç kez ağız spreyi kullandım. Daha fazla kullanamadım korktuğum için. Doktor yardım eder sana bi şekilde.