bersu56 Kızlar 11+5 haftalık olduk 3 gündür çok afedersiniz ishalim bebeğe bir şey olur mu diye çok korkuyorum hastanede yattım kaç gün önce verilen ilaçtan olmuş hemşire öyle söyledi hamileyken ishal olan var mı
temmuzonbir bersu56 sağlık ocağına git probiyoyik veriyor düzeliyor yoksa uzun sürer ishal enfeksiyona neden olabilir
mervekalkann bersu56 Ben demir hapına başladığımdan beri öyleyim bırakmadan da geçmeyecek doğuma kadar devam edeceğim malesef 31. Haftama giriyorum.
minikturtam Muz etimek kullan3 gün sürüyorsa ilac al ara ara gelıyorsa cok normal merak etme olur hamilelikte bende oldu ara ara 3 cü bebegime hamileyim simdi 😊
bersu56 minikturtam muz yemeye dün başladım 2 tane yedim çok şükür şiddetli karın ağrım yok ama insan korkuyor acaba bişey olur mu
yldzz01 ikizannesiiiiiiii merhaba ılk gebelıgımde doguma yakın bende ıshal olmustum o haftalarda vucut kendını temızlıyor demıstı doktor doğuma hazırlık gıbı
sirius8 ikizannesiiiiiiii merhaba salgın olduğunu düşünüyorum önce oğlum sonra evdeki Babanem sonra ben oldum böyle 😢 siz nasıl oldunuz bende 34 haftalığım ishal kusma çok kötü
minikturtam Biraey olmaz korkma ben 2 gebeligimde de yaşadım ben sorun yapmadım hic stress yapma kendiliginden gecer
yldzz01 ikizannesiiiiiiii ben başka sebeplerden dolayı acıl sezeryana alındım canım tansıyon yukseklıgınden 37 +5