Kızlar selammm 🌸
12 mayıs salı günü planlı sezaryen doğumum olacak.İlk doğumum inşallah 🙏🏻
Tecrübeli annelerime bir sorum olacak.
Hastanede bebeği yatırdığımız beşik gibi bir şey var ya hani (adını bilmiyorum 😂😂) doğum yapacağım hastanede onun içine ince bir minder koymuşlar bebeğe. Onun içine farklı bir şey konuyor mu acaba. Babynest yaptırmıştım onu mu götürsem yâda battaniye falan mı açıyoruz acaba?