Sedakolcu şöyle ki tabiki her bünye farklı. Ama ben gerçekten çok kötü oldum sebebi belki bizim ailede hiç şeker olmayışı, şekeri doğru düzgün tüketmemem, çayı kahveyi hep şekersiz içerim 15 yıldır. Asitli içecek 3 ayda 1 filan o da çok az en küçüğünü 2 kişi paylaşarak filan içeriz. Sevmem. Bunları doktoruma da söylemiştim. Bu sebepten o içeceği bi çırpıda asla içemedim ilk yudumda kötü oldum zaten hatta devam edemicem dedim. Ama doktorum gerekli olduğunu eğer hepsini içemezsem o gün olmazsa ertesi gün yine gelip içmemi söyledi. Sızlanarak öyle böyle içtim ama sonrasında gerçekten çok kötüydüm. Doktoruma da söyledim. Kötü olduğum için acaba değerlerde bişey çıkcak mı diye bekledik. Sonucu 2 gün sonra çıkmıştı ve normaldi. Sonra neden bu kadar kötü oldum diye doktoruma sordum. Psikolojik olabilir dedi zaten istemeden yaptırdın, gereksiz bi yükleme olduğunu düşündün bi de dediğim gibi herşey normalken onu yükleyince eee doğru düzgün hiç şeker yemeyen bi insan için tabiki çok fazla geldi. 2.hamilelikte ya da x bi sebepten istenirse kesinlikle ama yaptırmıcam.