Kızlar varmı benim gibi şiddetli baş ağrısı yaşayan? 3 gündür başım çok kötü, 2 hafta önce de ağrımıştı acile gittim tansiyonum yükselmişti. 2 serum taktılar sonra iyileştim. Bu seferde acile gitmeyeyim diye evde geçer dedim geçmiyor. Günde 3 parol kullandım dr önerdiği için ama parolun hiç bir etkisini görmedim. Bu arada 13. haftadayız