Efuli0 Kızlar betam 2.30 çıkıyor reglamı 6 gün var,böyle olup hamile kalan var mıı lütfen yazar mısınız🙏🌸
oozgesayin 26 Nisan da betahcg 1,20 çıkmıştı 1 Mayıs ta 29,88 çıktı ama belirtilerimden hamile olduğumu anlamıştım
oozgesayin Efuli0 göğüs dolgunluğu ve ağrısı normal regli yaklaşmasından daha farklı ağrı sütyen takarken bile acıyor olması çok fazla akıntı olmasından anlamıştım herkeste aynı belirti olmayabilir reglime 2 gün kala da idrar testi pozitif çıkmıştı
Efuli0 oozgesayin benim de 6 gün var test yapmamak için zor duruyorum ama beta 2.30 olunca çok da heveslenmek istemiyorum😞😞
oozgesayin Efuli0 daha önce kimyasal gebelik yaşadım şu ankinde bile tedirginliğim devam ediyor seni çok iyi anlıyorum o yüzden başka uğraşlar bulup biraz Google detoxu yap daha iyi gelecektir