yesman Tansiyonunuz yüksek gelince doktorunuz ne yaptı ne önerdi mesela benim 14-7 geliyor ama ben tansiyon hastası değilim yüksek gelse de normal hissediyorum kendimi başım vs ağrımıyor sizde kaç geliyor ve doktorunuz ne diyor kadın doğum doktorunuz
kelebegim123 yesman ben 9 haftalık hamileyken 17 yi gördüm hemen limonlu su içtim biraz uzandım geçti Doktoruma söyledim bir kaç gün ölçtüm tekrar çıkmadı ama bu sefer de düşük ilerledi 10-6 (benim normal hissettiğim 12-7) Doktorum düşük olması normal demişti ama devamlı çıkması normal değil Düzenli ölçün doktorunuzu bilgilendirin
gizemli00 yesman banada sağlık ocağında hipertansiyonun olabilir dediler çarpıntım varmış o sıra ama ben normaldim hissetmiyordum tansiyon aleti aldım hergun akşam ölçmeye çalışıyorum normal çıkıyor yarın muane olacağım bakiyim ne diyecek tansiyonunuz varsa bana sağlık ocağındaki doktor ve ebe stres üzüntü yapma vs demişti erken doğuma kadar gidebiliyormuş rabbim size şifa versin inşallah 🤲🏼
yesman kelebegim123 anladım doktorum gelmeden bi gün önce ölç dedi hamilelipim boyunca 12-7 de gördüm Ama bazen 13 de oluyor akşamları yemekten sonra 14 oluyor bakalım bugün güzel gelir inşAllah bende limonlu su falan içeyim bari ama kendimi iyi hissediyorum ben hamile olmadan öncede tansiyonum 14 geliyordu ve normaldim en yüksek 14 gördüm galiba hamilelikte 14 de artacak gibi Aman Allah göstermesin sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
yesman gizemli00 şuan da ölçtüm doktorum gelmeden bi gün önce sabah öğle akşam ölç gel dedi şuan 13-7 geldi normal bu Ama en baba yüksek 14-7 geliyor başka görmedim hamilelikte artı bi ilaç vs vermiyorlar mı bu tansiyon için
kelebegim123 yesman öncelikle aminn inşallah ❤️ Tansiyon önemli bir konu ya hem anne için hem bebek için o yüzden dikkatli olun 🙏🏻 Ben mesela 13 te bile kendimi çok rahatsız hissediyorum yani beni etkiliyor tansiyon çok fazla Siz birde tansiyon makinesini değiştirip ölçüm yapın Belki makinede herhangi bir sıkıntı olabilir belki yüksek gösteriyordur.
yesman kelebegim123 tabikiside dikkat edilmedi bi durum işte bakalım yeni aldım tansiyon aletini acuranın iyisini aldım sanmıyorum öyle ölçeceğini konuşan tansıyon aleti 13-7 geldi normal dedi e yüksek 14-7 görmüşğmdğr hamileliğimdd yüksek oda hamile olmadan öncede 14-7 görürdüm ama normal hissediyorum kendimi bi baş dönmesi vs yok şükür
Busra46____ Benimde gebeliğin başında hep 12/7 olurdu 3. Trimestere geçince 13/7 oldu bende düzenli ölçüyorum bazen 12/7 bazen 13/7 çıkıyor doktorum normal dedi 14ü geçmediği sürece sorun yok dedi ama bende de şeker düşmesi var en ufak açlıkta hemen şekerim düşüyor baş dönmesi başlıyor şuan 35 haftalık hamileyim
annemood Benim normal de 10 11 normal olan , iki gün önce 15 i bulunca serum taktılar acil de başım falan fena oldum ama doktor kardiyolog görsün dedi ama daha yükselmeyince gitmedim Allahın izniyle bir daha yükselmez inşallah da gerek kalmaz