benzeynep iki hamileliğimde de yaşadım. İlk gebelikte 24. Haftada ortaya çıktı hemen kan sulandırıcı başlandı takibe alındı ama benim biraz fazlaydı kızımda gelişim geriliği oldu 35. Haftada alınmak zorunda kaldı. İkinci hamileliğimde hemen kan sulandırıcı başlandı çok bir sıkıntı olmadı ama 2120 gr doğdu 37. Haftada alındı. Şuan 3. Hamileliğim yine kan sulandırıcı kullanıyorum ama bir problem yok bunda çok şükür. Kafanıza takmayın dicem ama illaki takılıyor siz güzel beslenmeye devam edin dua edin bol bol sağlıkla hayırlı zamanda gelsin inşallah 🌸 şuan iki evladımda çok sağlıklı biraz minik doğdular ama bir problemleri yok çok şükür