Bir çok kadın doğumcu bu konuda ikiye ayrılmış resmen benim doktorum sıkıntı olmadığını söylemişti ama benim içim rahat etmiyordu sağ tarafa yattğımda hareketleri daha belirgin olduğu için kan akılı daha hızlı olduğundan kafamda rahat olsun diye 9 ay öyle yattım hala da devam 😂