Mervemrah kizlar selam 11+4 haftalik hamileyim hergün kan sulandirici ignemi öğlen 1 de vurunurdum ama bugün 3.5 da vurundum her hangi bir sorun olurmu :(
limoncicegi Mervemrah Yok canım bir gün unutanlar bile oluyor birkaç saatten bir şey olmuyor demişlerdi bana ama bundan sonra yine aynı saatinde dikkat et unutma
Roseyaman Mervemrah birşey olmaz Allahın izniyle.ben 37 haftalık oldum 4 gündür bıraktık.unutunca ertesi gün bile yaptığım oldu.
limoncicegi Yok canım bir gün unutanlar bile oluyor birkaç saatten bir şey olmuyor demişlerdi bana ama bundan sonra yine aynı saatinde dikkat et unutma
CansuErkan Roseyaman merhaba, bir gğn unuttuğunuzda herhangi bir sıkıntı yaşamadınız mı bende dün vurulmam gerekiyordu şimdi işe giderken aklıma geldi çok endişelendim ama yanımda iğnede yok akşama kadar beklemek zorundayım... ;(
Mervemrah Tesekkurler kizlar vala icim icimi yedi 4 tane kaybim var cok korkuyorum icimi rahatlattiniz
Nslhn38 Bende 26inci haftadayim ilk haftalardan itibaren kullaniyorum hiç ayni saatte vurmadım bi sorun olmadi insallah olmaz bundan sonrada
deletedmom114 Ckyert hiç alakası yok aynı saatlerde seyrettiği sürece sabah öğle akşam diye bi kavram yok.
deletedmom114 Mervemrah 11. Kutu ya başladım ben sadeece göbekten oluyorum canim. Kendim vuramadigim için eşimi bekliyorum o da akşam geliyo.. yoksa her gün aynı saatlerde vur yeter 🙏
limoncicegi Mervemrah gece uyurken kan akışı daha az olduğu için iğneyi akşam yapmak daha iyi algısı var canım belki o yüzden söylemiştir arkadaş
Mervemrah deletedmom114 bende 5. Kutuya gectim canim bende daha gobekten vurunuyorum ben kendim vuruyom 😊
Ckyert limoncicegi aynen etkisi gitgide azalıyor hastanelerde ameliyatlardan sonra falan da hep akşam vuruluyor kati bir şey olsa uyarilir ama bana daha mantıklı geliyor
limoncicegi Kızlar benim bacağımın üst kısmında baldırımda ağrı oluyor ara sıra pıhtılaşmadan kaynaklanıyormuş sanırım yaşayan var mı buna benzer bir durum
Sagliklagel limoncicegi benim de sol kalca kısmım ağrıyor zaman zaman 11+5 im.siz kaç haftaliksiniz ne sıklıkla oluyor
Betuel11 maşaallah herkes kendi vuruyor ne güzel bizde her akşam acile 😂😂 akrabağ gibi olduk ordakilerle galiba artık benimde kendim yapmam gerekicek 😃
Destina21 Betuel11 kendi kendine vurmaya çalış çok uzun bir serüven bu çünkü bıkarsın artık .. 😊 üstelik kendin vururken daha az acıyor ben iki defa eşime vurdurttum çok acıdı 32. Haftadayım hep kendim vurdum .. 👍
Baharmurat Mervemrah hergun bı tane olman yeterlı saatı cok onemlı degıl onun bende oldum .hatta elımde bı tane acılmamıs kutu fazla var
Minikeller92 Benimde her akşam eşim vuruyor kendim asla vurmadım sadece bir kere ilk başta vurdum oda ağlamaktan helak oldum😒
Destina21 Mervemrah yok canim ben bi kaç defa unuttum bile vurmayı.. dr bana iğnenin etkisi anlık değil uzun sürüyor o yüzden dert etme demişti.. üstelik 30. Haftadan itibaren bir gün vur bir gün ara ver dedi ..
Betuel11 Destina21 valla 37. iğnemi oldum bugün cesaret edebilsem yapıcam bende hergün gitmekden bıktım 😊