Kızlar Günaydın an itibari ilee 36+4 olduk dün akşam biraz ağrım vardı ben artık son günlerdir diye düşünüyorum tabii yani doğum sancısı değil bunu biliyorum çok baskı vardı birde heran çıkacak gibi hissediyordum
Doğum sancısı gibi şiddetli ama uyutuyor dinlenince geçiyor vs
Neyse ben bacak arama yastık koyup uyuyorum uzun zamandır gece de bir kalktım yastık biraz ıslanmış iç çamaşırım vs ıslak
Lavaboya gittim geldim değiştim üstümü acaba altıma mı kaçırdım uyku esnasında diye tereddütte kaldım
Şimdi sabah uyandım değiştiğim kıyafetimde de ıslaklık vardı biraz 🙄
Bu 3. Gebeliğim diğer ikisinde suyum gelmedi hiç su gelişi nasıl oluyor bilmiyorumm
Nasıl anlayabilirim bu su mu diye