Merhaba kızlar 39 + 2 yim bebek baş aşağı ama kanala girmemiş doktor kontrolünde de bebeğin doğum için hazırlığı yok yukarda dedi, böyle olursa 40. Haftada alalım sezeryan ile ama çok istersen suni deneyebiliriz ama etki etmeyebilir dedi. Bu durumu yaşayan var mı? Bebek suni sancı ile kanala girme ihtimali var mı? Beklemek istersen de bekle ama bebek kakasını yutabilir riskli vs dedi çok streslendim