elfsyr1 27.haftaya girdiğim gün akşam saatlerinde bayıldım ve 2 saatte bir bir şeyler yemezsem elim ayağım boşalıyor önceden böyle bir şey yoktu bu durumu yaşayan var mı
larlor elfsyr1 merhaba 13 haftalık hamileyim bende kaç kere bayılacak gibi oldum hemen birşeyler yedim genelde sabah uyanıp aç kaldığımda oldu
buketdeniz19 elfsyr1 tansiyonum düşüyor benimde sürekli bayılcak gibi oluyorum eğer o an bir yere oturmazsam bayılıyorum
ARYa143 elfsyr1 geçmiş olsun canım, şekerine ve tiroidlerine baktır çok sık oluyorsa, Ben de 17 haftalığım geçenlerde bayılacak gibi oldum hemen bişeyler yedim toparladım, aç kalmamaya çalış ve ani hareketler yapma🌸
pamuksekeer elfsyr1 bayılmadım ama bi kere artık bilmiyorum mu kan şekerim mi düştü elim ayağım titremeye başladı gözlerim döndü dolapta ne meyve varsa yedim o an çok kötü bir durum hamileliğimde unutmayacağım anlardan biri birde ben açlığa da gelemez oldum midem bulanıyor hemen
emineuc Bence doktorunuza görünmelisiniz randevunuza daha vakit varsa acilden girin görünün basite alınacak şey değil