Merhabalar. Kestel devlet hastanesinde doğum yapacaktım. Burda araştırmış bilgiye ulaşamamıştım. Kestel devlet hastanesinden önce şehir hastanesine gittiğim için kesteli de aynı sandım. Doğum için yatışa gittiğimde doğumun kaç saat süreceği belli olmadığı 20 saatten fazla sürebileceği bu 20 saatlik süreyi doğumhanede yalnız geçireceğim söylendi. Hatta kapıdan girerken personel telefon da yasak ama neyse gibi bir şey söyledi. Şehir hastanesinde yanında 1 kişi alıyorlar doğum başlayana kadar olan süreci refakatçi ile geçirebiliyorsun diye duymuştum. Tek başıma orda saatlerce kalamam diye düşündüm ve şehir hastanesine gittim. Orda da 5 kişinin doğurmak için sırada beklediğini beni alamayacaklarını öğrendim. Sonuç olarak insanı özel hastaneye itiyorlar.