Merhaba sevgili annelerim 22+6 günden merhabalar saat 3.44 hamilelikte detonez aşısı oldu midemde böyle bir yanma gibi bir şeyler var düne göre bebeğimiz kıpırdaması biraz aza indi böyle daha çok ağırlaşıyorum ağrılarım da var ilk hamileliğinizde ne testler yaptırdınız benim kaynana gerek yok deyip duruyor sağlık ocağındaki doktorun normalde biraz benim tansiyonum yüksek çıkıyor dikkat etmeli gebelik zehirlenmesi olabilir dedi haziranda da boğmaca aşısı olacağım ikili üçlü tarama testi nedir bilmiyorum onları hiç yaptırmadım doktorum bugün bedenin organları tam görmek işte bir problem var mı onun ismi vardı da unuttum bunların bakılması gerekiyor dedi benim sinirlenmem lazım stres yaşamamam gerekiyor bebeğimin bazı zararlar görebileceğini söylediler o andan beri beynimde şimşekler durmuyor içimde annelik duygusu feryat ediyor eşim ve kaynanam yüzünden yaşadığım stres bebeğime yansıyacak diye ödüm kopuyor bundan sonra kafama bi şey takmamays çalışacagim bebeğimi odaklanicam ben çok mu kötü bir anneyim çok mu sorumsuz kaldın içim yanıyor şu an annemin evindeyim sabah eve gideceğim