Fatos54_ ben bunu 13. Haftadaki ikili ultrasonda öğrendim doktor ve perinatolog da aynı şeyi söyledi geçiyor normalde dedi 23te tekrar gel detaylıya falan dedi bekliyorum vaktimin gelmesini. Allah şifa versin bebelerimize. Oğlumda yoktu böyle bişey bu sefer kız senin ne