Ses olarak çok güzel bi isim fakat anlam bakımından çok anlamsız, dinen caiz olup olmaması da anlama göre diye biliyorum. Kaldı ki dini inancı olmayan birisi bile anlam olarak çocuğuna “şarap” koymak istemez gibi.
He duyduğumda ismi gayet beğeniyorum o ayrı😂ama koymak istemem yani şayet