hlyl Kızıma nilüfer ismini koymayı düşünüyorum. Ben şimdiki zaman isimlerini pek sevmiyorum Alya Asel Lina Mina gibi bana nedense saçma geliyor.. sizde nasıl.. 2. İsimde ekleyeceğim daha karar veremedim
pablola hlyl ayyy ilkokulda bi arkadaşım vardı adı Nilüfer’di ilk kez onda duymuştum çok çok güzel zarif bi kızdı 💕☘️
allyslife hlyl ay çok severim😍 bence ikinci isme gerek yok böyle çok asil ve duru ama nasıl içine siniyorsa tabiii
hlyl pablola hiç tanıdığım olmadı çevremdede yok aynı isimlerden gına geldi bu isme karar verdik bizde evetçok zarif bir isim inşallah sağlıkla doğar 😍🤣
hlyl allyslife 1 kızım 1 oğlum var 2 isimli onlar bu kızımada 2 isim koyayım diyorum. Kendi kızlık soyismim Ada belki nilüfer Ada koyabilirim.. kararsızım 😍🤗
hollyymollyy Başlığa ilk tıkladığımda tek başına gayet güçlü bi isim demiştim, harf olarak da uzun çünkü. Ama Ada yorumunuu görünce beğendim, Nilüfer Ada çok hoşş 🥰
kugu hlyl ay bana da çok saçma geliyor o isimler. Arkadaşın kızının adı liyaymış vallahi kedisinden bahsediyor sandım. Bencr guzell
hlyl kugu kaynanamın kedisinin adı Liya 🤣🤣🤣 tövbe ya bu daha fenaymış.. ne diyeyim ben böyle isimlerdense klasik Fatma ismini tercih ederim