Şart mı illaki kullanmalı mıyız ben kullandım bir süre suda eriyen formunu bıraktım sonra yani bebeğe faydalı mı kullanmamız yoksa bize mi faydalı ben kullanmasam da olur bebek için faydalıysa kullanırım sorum bu şekilde ne düşünüyorsunuz siz kullanıyor musunuz