elisamommy Kızlar 2. Ay 2.Çocuk Denemem Geçen Ay 5 Farklı Marka Testten Pozitif Görmüştüm Hamile Değildim Regle De 8 Gün Var Hiç Bir Hissim Yok Sanki Yine Değilim Gibi Neden Böyle Oldu Ki Değil Miyimdir Acaba
znnnr elisamommy ikinci çocuk geç oluyor normalde benim bat 10 Mayıs ama yumurtlama geç olunca kaydı 15 18 arası o tarihte test yapacağım kendimi strese sokmayacsğım düşünme sende
gkcalyaa elisamommy benim de sekiz gün var ikinci ay denemem bir kızım var.. belirti adet belirtisi var benim göğüslerde hassasiyet .. Silik bişey çıkıyor benim ama pembe değil yalancı pozitif gibi
Allahneverdiysee elisamommy 2. Çocuk için 11 aydır deniyorum geçen ay kimyasal yaşadım bu ay yine denedim ama umutlu değilim regl sancım başladı 🤷♀️ bat 15 benim de
znnnr elisamommy testler belirleyici olacak hisler değil ama böyl hissetmek de iyi salmana yardımcı olur bence akılına bırakıp kendini dinlememek güzel
masum3434 elisamommy benimde ikinci cocuk ilk ay denemem bekleyelim bakalım ne llcsk bende posta var ilk çocuğum ilaç tedavisi oldu adetler düzensiz bu ay ilaçsız başladım stressiz ilerlemek istiyorum nasip
yaren124 gkcalyaa benimde 12 gün var regl olmama 2. Çocuk denememiz çok heycanlıyım bakalım tutacakmı
Momyy1999 elisamommy Bat 15 Mayıs Bugün erken gebelik testim yaptım negatif 🥹 Çok inanmıştım Belkide erken davranıyorum sanki kasıklarımda batma oluyor
peanutbutter Momyy1999 yumurtlama takibi yapmış mıydınız? dpo kaç peki? Erken bence hala canınızı sıkmayın en erken dpo10 da bakın diyorlar
elisamommy Momyy1999 Akşam Kaset Test Yaptım Bende Hafiften Vae Gibi Ama Testlere Güvenme pazartesi Kan Ver Bence Ben Geçen Ay 5 Ayrı Test Pozitif Çıkmıştı
aleynau Momyy1999 benim de şu an kasıklarıöda batma var göğüs hassasiyeti ve aşırı gaz birikmesi adet sancısı gibi sancım da var dpo5 deyim 19 Mayıs adet tarihim içimde de bir his var hamileymişim gibi ama test yapsam çıkmaz heralde şu an.2 ay öncede düzensiz keseden dolayı kürtaj olmuştum
Momyy1999 peanutbutter Evet yaptım 27 Nisan 1 Mayıs arası yumurtlama dönemimdi 30 Mayıs pikti hepsini değerlendirdim
peanutbutter Momyy1999 sanki en erken 10unda yapmanız daha iyi olur ama tabi siz de biliyorsunuz ötle ya da böyle adet gecikmesini beklemek gerekiyor :( ne testte ne kanda çıkmayabiliyor geç döllenme olabiliyor ama şu an için erken o yüzden negatif sizi üzmesin sabırlı olmaktan başka çare yok 🥲
Allahneverdiysee selentaslan bu ay erken başladı ama geçen ay kimyasal yaşadım ondan kaynaklı olabilir sancılıydı çünkü. Senin belirtin var mı